איפיינד Latest שאלות

אנונימי
  • 0

טיפ להרזיה מהירה עד כ- 10 קילו בשנה

  • 0

Related Questions

לענות לשאלה

לענות לשאלה

ביחרו סוג וידאו

Put Video ID here: https://www.youtube.com/watch?v=sdUUx5FdySs Ex: "sdUUx5FdySs".

2 Answers

  1. כולנו מנסים להתמיד בדיאטה באופן יום יומי ונראה כאילו לא ניתן להתמודד עם הבעיה. אולם רבים מהאנשים ניזונים מתפריט מסודר ומזין ולמעשה ההשמנה נגרמת להם בגלל מעידות וחריגות קטנות של מזונות משמינים או כאלו המשנים את מאזן הסוכר בגוף וגורמים לכילת יתר. להלן מספר טיפים שיאפשרו לכם לשלוט במשקל ואף לרדת משמעותית בהקפדה לאורך זמן:

    שלב 1 – להפסיק עם השתייה המתוקה כולל משקאות הדאייט. שתיה מתוקה מכירה כמות גבוהה של סוכרים כ – 8 כפיות סוכר לכל כוס משקה. הצטברות הסוכרים מובילה להשמנה. הפסקת התשיה המתוקה תפחית הן במספר הקלוריות הנכנסות לגוף והן תאזן את רמת האינסולין בגוף. משקאות דיאט מסוכנים מכיוון שבמחקרים עולה כי הם גורמים להשמנה בגלל סיבות שונות כמו סוכר רגיל.

    שלב 2 – להמנע ממזונות אפויים המכילים שומן טראנס כמו בורקסים, קורסונים ומאפים אחרים הנרכשים בחוץ. השיעור הקלורי שלהם גבוה מאוד וכן אחוז השומן בהם. בורקס אחד קטן מכיל כ – 300 קלוריות. אכילה של בורקס אחד כזה ליום יכולה לגרום להשמנה של כ – קילו וחצי בחודש.

    שלב 3 – להפסיק עם פיצוחים – אומנם שקדים, אגוזים וגרעינים הם מאוד בריאים. אולם יש לאכול אותם בבקרה כיוון שכ -100 גרם מכילים כ 500 קלוריות (תלוי בסוג). כמו כן לא לאכול פיצוחים מלוחים שכן אלו, בתהליך הקליה וההמלחה מאבדים חלק מהמרכיבים התזונתיים, השומן משנה בהם הרכב ואוחז המלח בהם לא בריא לגוף.

    שלב 4 – אזהרה – יש חשש יתעורר צורך בתחליפים, זיכרו שלרוב הצורך והרעב למתוק יהיה רק בימים הראשונים. מכיוון שהגוף התרגל לסרוטנין שהסוכר מעלה בגוף. אולם אחרי מספר ימים המצב יתאזן – ובמקביל חשוב לאכול לחם מלא המכיל פחמימות מורכבות המאזנות את האינסולין בגוף.

    אזהרות ותשומת לב בביצוע המאמר

    הסכנה הכי גדולה – היא לחשוב כל היום על אוכל ובעיקר על מתוקים ומאפים. לעיתים ההימנעות מעוררת פנטזיה וצורך שנגמר בבולמוס אכילה בלתי נשלט. לכן פצו את עצמכם מידי פעם במשהו מתוק. אבל תזכרו שבכמעט כל חטיף, גם מהקטנים ביותר יש מעל ל- 100 קלוריות ויותר. לפני דיאטה חושב להתייעץ עם איש מקצוע.

  2. ואם כבר אימון גופני – הכי טוב ומהיר זה tabata אימון פונקציונאלי ממוקד. ביוטיוב תמצאו אלפי מורים שיאמנו אותכם און ליין.