איפיינד Latest שאלות

אנונימי
  • 1

וירטואל די-ג'יי Virtual DJ תוכנת מיקסים

  • 1

וירטואל די-ג'יי Virtual DJ תוכנת מיקסים – מאיפה המורידים?

Related Questions

לענות לשאלה

לענות לשאלה

ביחרו סוג וידאו

Put Video ID here: https://www.youtube.com/watch?v=sdUUx5FdySs Ex: "sdUUx5FdySs".

1 Answer

  1. This answer was edited.

    תוכנת וירטואל די.ג'יי – Virtual DJ 2020 b5308

    Virtual DJ (די ג'יי וירטואלי) היא תוכנה חינמית ליצירת מיקסים באופן דיגיטלי, כלומר "לתקלט" עם מחשב וקובצי מוזיקה דיגיטליים במקום עם פטיפון ותקליטים. התוכנה מעוצבת באופן אינטואיטיבי ומתאימה גם למשתמשים מתחילים שעושים את צעדיהם הראשונים בתחום יצירת המיקסים.

    התוכנה מאפשרת לעשות שימוש בקובצי המוזיקה הקיימים במחשב, ליצור לופים, אפקטים מוזיקליים, סקראצ'ים, חיתוכים ועוד. מומלץ להשתמש בתוכנה בשילוב עם חומרה למיקסים, אך ניתן גם להשתמש בה בעזרת מקלדת ועכבר בלבד.

    אם אתם מחפשים דרך מקצועית לבטא את היצירתיות בתחום המיקסים ועריכת המוסיקה, תוכנת וירטואל די ג'יי היא התוכנה עבורכם בוודאות. התוכנה תאפשר לכם לנגן בו-זמנית מספר רצועות, לשנות את מהירות הרצועות, ובגדול לערוך כל קטע שתרצו. VirtualDJ  כוללת מגוון של אפקטים שיעזרו לכם להפיק את המיטב מהמיקסים שלכם.

    תכונות נוספות לתוכנה:
    VirtualDJ  היא כנראה תוכנת DJ הכי פופולרית מס '1 וללא ספק תוכנת ה- DJ המשומשת ביותר בעולם, עם מעל 100,000,000 הורדות. מנוע התוכנה עוצמתי, ועם זאת קל לשימוש.

    VirtualDJ מביא את טכנולוגיית ה- DJ החכמה המתקדמת ביותר ותכונות אינטואיטיביות, VirtualDJ קל ללמוד ולשליטה על כל DJ מתחיל. ויש גרסה בחינם לשימוש לא מקצועי.

    עבור תקליטנים מקצועיים, באמצעות VirtualDJ במקום התוכנה המוגבלת שמגיעה עם הבקר שלך, תהיה לך הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בהישג ידך ותבצע תערובות טובות עוד יותר.


    לינק לאתר להורדת התוכנה:
    https://www.virtualdj.com/