oms - שיווק באינטרנט
   
 
דף הבית : שיווק באינטרנט
שיווק באינטרנט, בניגוד לשיווק מסורתי, הוא תחום רב מימדי הדורש התמחות מגוונת במבחר אמצעים ושווקים, ומחייב תפיסה אינטגרטיבית ותכנון לטווח ארוך. עם התפתחותו המהירה של האינטרנט גם השיווק באינטרנט הולך ונעשה פרופסיונאלי יותר ויותר, ולכן גם תובעני יותר. מאחר וכיום שיווק באינטרנט הוא למעשה הבסיס הקיומי של כל פרויקט ופרויקט יש להקפיד על תכנון אסטרטגי נבון. התכנון האופטימלי הוא רחוק טווח, יעיל, וכזה שמיועד למקסם רווחים תוך צמצום הוצאות מיותרות.

כל תוכנית אסטרטגית של שיווק אינטרנטי צריכה לענות על שאלות הבסיס:
    1. איך אני מביא גולשים לאתר שלי?
    2. איך אני גורם להם לרכוש את המוצרים שלי (או לעשות שימוש באתר)?
    3. איך אני גורם להם לחזור אלי פעמים נוספות?
    4. איך אני מצליח למכור יותר ללקוחות קיימים?

הטעות הנפוצה בשוק האינטרנטי היא הבלבול בין 'רכישת מדיה' לבין הקמה של מערך אסטרטגי. הניסיון של OMS מלמד כי הטעות הבסיסית של מרבית הפרויקטים האינטרנטיים שנכשלו (לפני שפגשו אותנו כמובן...) הייתה אי הכרת השוק מחד, ומאידך טיפוח ציפייה שרכישה מסיבית של מדיה פרסומית באתרים הגדולים תבטיח את ההצלחה.

רכישת מדיה היא אמנם חלק חשוב באסטרטגיית השיווק, אולם מעמדה בהיררכיית ההצלחה של הפרויקט נמוך ביחס לפרמטרים אחרים.

שלבים לפיתוח אסטרטגיית שיווק מנצחת:
 
חדשות ומאמרים
שינויים בשיטת הפרסום של Adsense
מערכת הפרסום של גוגל עברה כמה שינויים שלא כל כך מוצאים חן בעיני הוובמאסטרים
  להמשך הכתבה

כתיבה שיווקית לפורומים
הדרך הנכונה להשתמש בפורומים מקצועיים לשיווק עצמי
  להמשך הכתבה

כולם רוצים להכיר באינטרנט
אבל רק למי שיש מוג'ו גדול יותר מצליח – אתרי הכרויות כמקרה מבחן שיווקי
  להמשך הכתבה

שיווק ויראלי באינטרנט
שיווק ויראלי באינטרנט – אפצ'י, לבריאות... תודה!
  להמשך הכתבה

 
 
 
 
 
שיווק באינטרנט | יחסי ציבור | עיצוב אפקטיבי | בניית אתרים | אודות
© כל הזכויות שמורות ל OMS. אתר זה מאונדקס ב אינדקס אתרים